مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-02اقتصادي

فارس من| تعمیق ساخت داخل با کاهش 10 میلیارد دلاری واردات


دبیر قرارگاه جهش تولید وزارت صنعت از برنامه ریزی برای کاهش 10 میلیارد دلاری واردات با استفاده از ظرفیت های داخلی، تکمیل طرح های نیمه تمام، فعال سازی ظرفیت ها و افزایش تولید در واحدهای صنعتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان است که در دوره جدید 10 جلسه با حضور سرپرست وزارت صمت در این قرارگاه برگزار شده است و نمایندگان بانک مرکزی و گمرک نیز در جلسات حضور دارد و موانع تولید در حوزه بانکی و مالیات با توجه به قانونی که در مجلس تصویب شده است و آیین نامه آن در سال گذشته ابلاغ شد، بررسی می شود.

نیازی گفت: هدف میان مدت سه ساله برای تعمیق ساخت داخل برنامه ریزی شده که در همین راستا 10 میلیارد دلار کاهش واردات برنامه ریزی شده که با استفاده از ظرفیت های داخلی، تکمیل طرح های نیمه تمام ،فعال سازی ظرفیت ها و افزایش تولید در واحدهای صنعتی مختلف برای کاهش 10 میلیارد دلار واردات برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: امسال میزان هدف گذاری برای کاهش واردات نسبت به سال های گذشته بالاتر است و نسبت به سال است و سیاست های لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

کاهش 2300 تعرفه وارداتی نیازی تصریح کرد: 2300 تعرفه وارداتی کاهش یافته است و واردات ممنوع اعلام شده است و از 40 میلیارد دلاری که واردات داشتیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعمیق ساخت داخل با کاهش 10 میلیارد دلاری واردات

فارس من| تعمیق ساخت داخل با کاهش 10 میلیارد دلاری واردات